Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers

Wednesday, July 14, 2010

+??

apa makna kawan pade aku?
aku rasa memang susah nak cari kawan yang betul2 kawan..
bile dah ade kawan,
kawan yang lain dilupakan..
bile susah baru nak cari kita..
bile xdiperlukan buang macam tu je?
aku memang ramai kawan.
tapi kadang2 kawan tu menyakiti kite tanpe kite sedar.
aku xfaham..
kawan tu faham ke?
kadang2 rase macam dipergunakan..
well ape yg aku tulis ni bkn ditujukan pd sape2
cume aku perlu bukak minda aku.. mybe..
aku boleh idup tanpa kau..
aku leh berjaya tanpa kau..
kawan time senang memang ramai & senang nak carik
tp bile aku susah, kau tinggalkan aku mcm tu jek?
bile kau call aku nangis2 aku lyn ko
bile aku?
memang kejam lah..
bye kawan~~



p/s; weh bellon. ko jangan perasan.aku bkn cakap pasal ko.. (^__^)

2 comments:

RANDI n CO. PROPERTY said...

wakakaka,,agak terasela woi time ko ckp nanges2 tu,,bhahaha

cik sakdi said...

hah perasan kau bell. hahah tepon aku nagis2 memang kau yang selalu wat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...