Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers

Thursday, August 19, 2010

cik bellon 2

dengan gediknye aku sambung entry untuk ko wahai bellon.
utk wat kau kembang semangkuk sekali lagi
bukannye apa.
kalu aku dok tulis surat kat kau,
berkemungkinan surat kiut aku tu kau leh wat bungkus pelam depan umah kau utk mengelakkan pelam tersebut dicopet oleh sojar sebelah umah kau.
atau
mungkin surat tu terbang ditiup angin
dan xmustahil kau wat kesat ingus bile kau nagis.
kalau aku anta msg..
lagilah xguno
coz kau bukanlah jenis menyimpan msg coz ia akan memberatkan hp baling anjing kau.
aku lainlah..
msg mase aku form 5 pon aku simpan.
tapi yang dari arep jelah. dari kau xadenye aku simpan.
hahahah~~

so setelah aku berfikir panjang.
baik aku tulis kat blog je
ia akan kekal sampai aku kojol
kecuali kalau aku delete entry niehh
sukati akulah nak update blog aku psl ko brape ribu kali pon
coz ni blog aku
kalu xnak bace, sile tutup ye. haha~

firstly..
aku nak mentak mahap coz selalu kutok bf kau xnsem lah, x bergaya dan x berdedikasi 
sebab aku dapat rasekan kebanyakkan bf kau macam hampas.
dan aku rase kau mcm terpakse suke diorang je?
tapi tu kan zaman jahil kite.
tapi aku tau lah ade sorang dua yang kau betol2 sayang.
tapi apekan daya..
perangai kite serupe
EGO.
kalau moto ego ade juge manfaatnye.
tapi aku rase elok juge mereke2 ni semua berambus dari idup kau
coz kau tengoklah
kau selalu tension disebabkan perangai binawe tuh
sampai nak stady pon xmasuk otak
so bagus juge aku hasut ko supaye clash. haha kejamnye aku.

aku tadi ter misunderstanding sket dengan kwn bek aku kat sini
then terus teringat kau
kite dulu kalau gadoh
jarang kite mintak maaf kan?
aku sebenanye malu nak mintak maaf hati ke hati
aku takot termenagis.
aku kan hati kayu.
kadang2 aku nak cakap..atau anta msg kat kau mase gado
tapi aku segan.
kalau kat sekolah kite gado..
mesti x bertegur sapa
then salah sorang dari kite musti buat2 tanya ape2 je
contohnye 
'hari ni cekgu Jef datang ke?'
bile salah sorang dari kite jawab..
yes hubungan dah kembali seperti sediakala!
terus kuar cter Kai Lun dengan Ji Hoe si seluar londeh
terus gelakkan Daim
gossipkan tah ape2..
reke2 cter.
aku pon xleh lupe kisah si unta yang nak kene sembelih. haha
ataupon
cter Kai Lun tangkap ***** then masukkan dalam botol..(kalau ko lupe, ko msg. nant aku cter.)wakakakka
then
aku reke cter yang ade budak papa kedana kat sekolah agama hari2 bawak bekal pisang goreng,
kau percaya cter tu sampai dekat 6 bulan agaknye.. wakaka sengal.
cter yang poshbag daim keje kat tangki minyak then meletop...
wakaka kau menokok tambah cter.

tapi kau tu..
kalau time ustazah cakap kat depan
then kite bersembang kat belakang..
kau mesti xdapat tangkap 1 hape pon ustazah menceceh kat depan.
aku at least dengar la jugak die cter ape walaupon kite borak macam orang gler then berdekah kuat2
 xpelah agame kau yang selalu dapat markah tinggi.
aku agama kan markah ala kadar jek. ksian aku dowww

kau ingat x aku selalu copy jawapan math mod ko?
mase BM lak 
kalu melan tinggalkan keje
aku tarik krosi kat tempat ko
then kite borak2
kau sambil wat keje BM
pastu nak wat ayat kau tanye aku.
punyelah pemalas nak wat ayat. wakakaka last2 aku punye keje yang xsiap.

kau tulisan lawa..
aku tulisan macam bangkai.
ingat ag.. cekgu Jep selalu cakap tulisan kau macam typing
tulisan aku plak
cekgu Nazrin cakap besar sangat sampai tulis ASSALAMUALAIKUM pon dah makan 1 baris.
amboi time tu ko gelak dengan gembire ye... aku aim je ko..hahah
kertas BM aku kene koyak dengan Melan coz jawab komsas xbuat perenggan
pdahal aku buat cume aku xselang sebaris je
kau punye xpenah kene koyak.
aku dendam tau. kakah~

kite banyak perbezaan
kau suke lagu omputeh yang tergedik2
aku minat lagu slow rock ala2 manje
kau suke kaler purple kan mase form 2?
aku kutok tu kaler keling then kau ngentan. kakakh
aku suke kaler biru kau cakap tu kaler orang mati.
kau suke sangat makan nugget dan yang sewaktu dengannye
aku suke ayam goreng..patotlah gemuk.kihkih
kau kalu rehat suke mencekik roti atau donat
aku xsuke donat coz xpedas. karipap & roti sardin terbaekkk!
kau xpandai masak
dan aku expert
kau rajin kemas2
aku paling pemalas wat benda tersebut. haha

kau ingat x kite kalu rehat kat SMKS mesti berdue
selalunye menu kite mesti sama
KOOP;

aku;air tin 100+ & roti sambal ikan bilis



kau; air soya & roti gardenia yang coklat+strawberi krim tu..tah ape ke name beliau.



kite tukar duet kat pak guard atau Tata.
then kalau mesin air tu dah habis, kite ngentan2
pastu beli ice cream

aku; traffic light

kau;tropicana


kalau kat kantin
aku; keropok lekor yang keras kematu
kau; semua kuih2 kau beli..


haha~
aku kat sini icecream fav kite xade jual lah.


p/s; duduk termenung ingat yang manis (^__^)

2 comments:

aten! said...

terbaik lah ko sakdi...still ingat kenangan korg...aq ingat part tulisan ko besor2....hehe

aten! said...

terbaik lah ko sakdi...still ingat kenangan korg...aq ingat part tulisan ko besor2....hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...