Monday, September 6, 2010

KODOK DURJANA

ENTRY INI MENJELIKKAN
SILA JANGAN BACA

WAHAI SI KODOK DURJANA

tahniah aku ucapkan pada kau sebab berjaya buat aku naik hangin

KAU MENGHANTUI AKU!

ape kau pikir bilik aku ni rumah kau ke sampai kau nak kacau idup aku?
aku xpernah carik pasal dengan kau tau x?
aku xpernah cepuk kau
xpernah belasah anak bini kau
atau mungkin segale keturunan kau
kalau kau nak kacau..
kau kacaulah manusia yang jadikan kau bahan ujikaji
belah badan katak tuh
aku subjek BIO pon aku xamik tau dulu
mase form4 aku cabut dari SMKS coz aku dipakse amik subjek BIO yang membolehkan aku belah kau dan masak sup!!

sesungguhnya kau sangat MISTERI
aku xtau macam mane aku leh jumpe kau sampai 3x!

FLASHBACK

SABTU ; 7 OGOS 2010
TEMPAT ; BILIK AKU

Aku kan dapat MC seminggu coz demam panas dan dipakse balik ke JB oleh doktor kacak tu..
aku sampai JB dalam hari Selasa dan Ahad aku nak kene balik Uitm balik
disebabkan hari tu hari Sabtu..aku plan nak packing barang coz besoknye dah kene balik dah
tapi macam biasa aku punye perangai buruk
SUKA BERTANGGUH
so aku pon g layan cter AdaMaya dulu.. 
Alang2 tinggal 3 episod..bek aku katamkan dulu..
mase tu aku bukak pintu bilik aku besar2 coz panaslah
 then aku g dapo nak minum air

then bile aku masuk kembali ke bilik aku
aku sambung lah tengok movie..
sambil mengunyah snikers..
aku bukannye bahalol nak kunyah kasut tuh
yang ni coklat yang harge rM3.20 sebijik..
kat 7 E banyak.. hihi

ok sambung cter!
tengah sedap kunyah2 sambil layan movie
aku macam dengar lantai bilik aku macam bergesel  dengan sesuatu lantas mengeluarkan bunyi aneh
sekali aku toleh kat tepi gerobok aku
cit!!!!!
seekor kodok yang sangat besar!
aku tau mane dia masuk!
ni mesti kes bilik air sebelah bilik aku xtutup pintu
pertama kali dalam sejarah seekor kodok berjaya meloloskan diri mereka ke dalam rumah incik Asmari
dan KENAPE BILIK AKU!!!
bile aku nampak incik kuduk tu...ape lagi!!!
aku terus selubung diri aku dan mulut macam nak maki je
nak pekik takot bapak aku kembalikan pekikkan itu kepade aku..
yelah..
nak mampos pekik2 jam dah pukul 12lebih??
so aku mengambil keputusan utk membelahkan dari bilik aku dengan rakus
katak tu plak statik... die menyamar kot
dia pk aku bute ke nak tengok bawah mulut dia gelembung2
HAHA!

aku lari g dapor nak amik penyapu
kononnye nak halau beliau..
last2 bile aku masuk bilik...aku tengok die stay tempat tadi...aku plak yang geli2man.
aku pk jalan terbaik nak halau beliau
tibe2 Kunyit aku menyemak gesel2 kat kaki aku
YES
IDEA mari..
aku dukung kunyit
dan campak kunyit ke arah kodok tersebut
dengan harapan kunyit gler
dan gigit katak tu bawak g luar
aku tengok kunyit tu statik tengok kodok yang statik
aku pon ikut statik
DUP DAP..DUP DAP...


to be cotinued...

nak buka pose

SELAMAT BERBUKA!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...