Monday, January 10, 2011

Lesen dan Aku Part 1

HAI...

setelah berangan hampir dua taun
setelah jeles tengok member dok berjimba sewe kreta
setelah bosan naik bus seumur idup
pade hari Ahad 9 January 2011
aku pon melangkah ke Zapcity, Lendu

JENG3!!


macam biasa la, mule2 g kursus aka dengar abang2 tu bagi taklimat selame 5 jam
aku asyek tersengguk2 mase dalam kelas tu
nak ngorat makhluk2 d sane semuanya ramai dak lepasan SPM je,
mate aku segar bila dia bagi rehat utk mencekik ngan mase balik je
xade benda yang menarik pade aku
macam biasa la benda basic yang dia cecehkan contohnye nak potong macam ne, kenal signboard..
teringat dulu mase kat SM Teknik ade gak blaja pasal signboard tu.



kitorang balik dalam kul 4
lepas singgah surau B.A terus singgah cafe untuk mencekik
aku kalau bab mencekik numbo 1
sape2 nak buat bini memang kene pk dua kali la
mentekedarah je.

yang depan sekali aku punye,giler licin! HAHA


next week ade ujian komputer
nak lulus kena dapat 42 per 50
tetibe aku n geng rase sangat risau kalau gagal
kalau gagal 3 kali kene amik ujian bertulis
kalau ujian bertulis pon gagal 3 kali kene amik ujian lisan ngan JPJ
kalau fail jugak, baik terjun tasik je
GOODLUCK sakdi!!


ok bye nak sambung tido, kelas 10stengah! ngeh3

2 comments:

NICK IRFAN said...

5 jam!! lamanya.... ape2pun gucdluck! ape2pun jgn gelabah nnt ok! cool jer.. :)

cik sakdi said...

hoho nick, thanks, hopefully lulus la, xsanggup nak tambah2 duit ag,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...