Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers

Monday, February 14, 2011

Contest : Senyum tak nampak gigi

Helloooo

akhir2 ni ramai plak member dok ajak join contest
aku macam biasa la
menggedik nak cube sane sini
biasa la..
kadang kadang semua mood nak join contest
kadang kadang asyek nak jawab2 quiz segala
stelah ditag oleh incik EPUL
aku pon menggodeh folder yang ada untuk join contest ni
kepada pihak penganjur iaitu
maka ngan ini gambar yang aku pertaruhkan sepenuh jiwa adalah

apa??
aku menggunakan maskot ni untuk memikat juri?
ok xpe, aku ada gambar back up untok cover gambar ni
-
-
-



maka ngan ini aku tag 5 member kot2 terbuke hati nak join gak

6 comments:

Unknown said...

gudluck yer!! :)

cik sakdi said...

ooo nick grasiassss..

Hamizi Azizan said...

saya senyum x pernah nampak gigi.. hehehe

http://www.contengcorner.com/2011/02/perls-sungai-petani-penang-perlis.html

Anati Soki said...

goodluck babe!!!!!!! anati soki tak berapa nk join sgt.. sbb dah tau2.. cek tak lawa amek gmbaq senyum tak nmpk gg.. ehehehhe

dya adriza said...

saya senyum pun x nmpk gigi gk. gud luck ye ;)

Unknown said...

salamm maulidur rasul! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...