Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers

Friday, April 8, 2011

kami keluarga TEKA TEKI

HELLO....

aku baru balik dari kelas Sir Shawal
hari ni last class dia coz start jumaat depan dah study week dan rabu lagi satu dah start final
first paper aku
Administrative Law
(X___x)

selame lebih kurang sejam kitorang main teka teki kat kelas dan 1 kelas join
of kos la aku yang lead coz aku dibesarkan dengan teka teki yang bangang sedari kecil
abang2 aku memang suke bagi teka teki mase petang2 
sambil lepak makan jemput jemput bawang n air teh
kebanyakkan teka teki kadang2 abang aku ulang2 tapi kitorang still bengap xleh jawab
nanti kak ngah n kak long menyampuk bagi teka teki lain dan pastu gelak sampai nak guling2 ke dapur
tah mane diorang sebat teka teki tu pon aku xtau. HEHE

macam x sangka satu kelas leh main teka teki dan sampai dekat sejam Ooo
gambar2 xdapat disediakan coz si Miya hanya mengambil video gune hp beliau.
si Killa, Fatin dan Epah yang sangat kepoh hanya mampu terdiam dan kadang kala tergelak coz diorang xtau nak jawab teka teki yang aku ajukan
si Naim paling semangat nak jawab n Aliakun paling nak kene baling dalam tasik coz suke kantoikan jawapan yang dia dah tau
Hafa, Wana, Azie sibuk bagi idea teka teki yang diorang tau
Miya menjadi kameraman yang setia
sir Shawal menjadi penonton setia melihat kelas beliau yang huru hara.


Ah,, kenape lah dah nak last sem baru kami rapat?
(=_=")

p/s: tadi mase kitorang mencekik kat cafe Sunshine, ade sorang pompuan ni menggedik baring atas pangku lelaki. What The!!! please la, dalam U kowt!

6 comments:

Prince Halilintar said...

boleh main teka teki dlm kelas lagi eh..hbt betul..tapi bgs gak ley rapat dgn kwn2 kan..cik sakdi gud luck tuk final exam dan dpt result yg cemerlang..

Anonymous said...

salam.....

lama tak singgah sini...sr selalu sibuk.:)

apa khabar cik sakdi?

cik sakdi said...

prince,, sir tu sempoi gler n dia pon xtau nak watpe dalam kelas. hoho

cik sakdi said...

SR sihat ni cume bz sikit lorh :)

Anati Soki said...

hehe. pmpuan tuh buat cmtuh sbb nk tunjuk satu u dia ada bf. wakakak

cik sakdi said...

anat time tu aku rase macam nak luku je kepale dia gune kapak!!!! HOHO

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...