Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers

Friday, August 5, 2011

Misteri di Rumah Sewa.

HAI. assalamualaikum.


Pergh Sakdi.. awal update?
ni semua gara gara aku sekeluarga TERskip kelas Financial Admint kul 8.30 tadi.
sila jangan sindir ayat "TER" aku.
sebab sesungguhnya aku memang tak sengaja tak datang kelas tu.
muke aku yang jujur ni xkan korang tak caye kot!!??


OK, sekarang kite teruskan penceritaan..
ape misterinye rumah sewa aku ni.
disebabkan misteri, aku xberani nak tulih entry ni malam2..
meremang OooooOOOooo.



rumah sewa aku dipenuhi 3 orang manusia.
aku, killa dan fatin.


setiap dari kami mempunyai 2 bijik Hp.
satu hp canggih, satu hp baling anjing.



setiap hp diwajibkan memasang alarm masing masing.
kalu bulan pose, alarm akan di set kul 4.45 a.m.
kalu kelas kul 8.30, alarmnye kul 7pagi.
dengan comelnye kami semua tido setelah memasang alarm.



misteri yang aku nak ceritakan adalah..
dah banyak kali kitorang terbangun lambat 
n kadang2 bgun lambat untuk sahur.
mustahil kan sorang pon xsedar bunyik alarm diorang?



contohnye pagi tadi.
kelas Financial kul 8.30.
alarm aku kul 7.
tapi kitorang terbagun kul 9 pagi.
itu pon sebab killa tersedar sendiri.
kenape kenape??

adakah itu sudah ditakdirkan??

aku ditakdirkan tidur cukup??

serius xade niat nak ponteng.

amacam.. misteri x?


hehe. BUBYE :)


23 comments:

Anonymous said...

Wasehhh, misteri gila ;D

Ahaha, nk ckp ade hantu bulan puasa ni mne adekan XD

cik sakdi said...

ish najwa, habis tu nape kitorang xbgun? xpuas ati tol, haha

Unknown said...

wuahahaha..gile misteri doe..sumpah meremang bulu idong aku..ya Allah..apakah..apakah yg ade dekat rumah sewe kau..tuh makne nye kau kene suruh jiran gerak kan lah :D

cik sakdi said...

haha salleh, jiran aku india la, lgpon aku pon x kenal jiran2 sgt. eh kau ni sndir aku pe? wakakaka

Unknown said...

hahaha..wey, cuba bweli alarm yg lagi beso dripada jam lonceng enset..grenty hang bgun dok..kahkah hang niekan..aishhh

sekamar rindu said...

salam....

hehhe..semuanya tak sedar ek.? alahai ciannya..

Prince Halilintar said...

kene masuk rancangan misteri nusantara ni...haha

ni bukan xsedar ni..mesti smgt malas nk bangun ni ade dlm diri...hehe

cik sakdi said...

ala ayie, xsyiok la weh beli jam loceng. mcm stail mak mak la, haha

cik sakdi said...

SR, sorang pon xsedar, tengok2 dah kul 9. haha



Prince, tah la, mata ni xbukak ataupon tgn terus tekan off alarm. :(

nfatin said...

emm.. pernah jadi jgak macam ni waktu duduk hostel dulu.. bangun2x dah cerah...

cik sakdi said...

pena, tapi dah banyak kali ni, huhu

Unknown said...

erk... misteri jgk? entah2 silap set jam kot?

Wanie said...

pehhh misteri la sangat makcik oi..keke
padahal tido mati..huhu..lepas ni set alarm 2 jam lebih awl ye..

cik sakdi said...

nick,xsalah la., dah check dah A.M atau P.M hehe



wanie, mane leh 2jam awal., nnt sambung tdo balik dengan rakus. haha

adan said...

misteriiiiiiiii sangatttt...

sepatutnya sebelum tido tu kena set kat kepala hotak gak.. esok aku ada hal penting,ada kelas.. aku kena bangun awal.. mesti bangun awal..

klu dating boleh je tepat masa kan..kan.. *bukan untuk sakdi..

cik sakdi said...

adan, dating lain,, wakakakka yela pasni set kat mind la, mesti mesti! :)

semutsengal said...

tak misteri pun..


lallalalalal =)

Aleen Aiden said...

dengan comelnye kami semua tido setelah memasang alarm.


ayat nih aku bangkang sekeras2nye.hahah

oleh sbb kau kate seram maka aku postpone dlu bace yg bwh2.siang nnt baru aku smbung balik.hahah

Alif Haris said...

hahahah hampagas betul ..:D
ade hantu la tu .. haiyooo

cik sakdi said...

anep, misteri la weh, kau ni dengki. haha




aleen, kau ni penakot jugak eh. wahahah

cik sakdi said...

alif. hantu bukan la, dah name pon misteri. haha

Adib Syazwan said...

tu namenye tido mati!hehehe!

cik sakdi said...

adib, mane ade. bunyik msg bagun tau, ahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...