Tuesday, September 6, 2011

Bahana HILANG PEN.



Hilang pen = Tak boleh buat kerja sekolah

tak buat kerja sekolah = tak pandai

tak pandai = fail SPM

fail SPM = tak dapat masuk U

tak dapat masuk U = takde ijazah

takde ijazah = tak dapat kerja

tak dapat kerja = tak ade duit

tak ade duit = kusut masai

kusut masai = tak hensem

tak hensem = tak ada awek

tak ada awek = tak boleh kahwin

tak boleh kahwin = tak ade anak

tak ada anak = lonely

lonely = tertekan

tertekan = BUNUH DIRI


so, jangan hilang pen ;)

pen febret forever 



p/s : baru hilang satu pensil box kat DK 

23 comments:

adwafarahin said...

oit x yah nk buat alasan pen hilang!
pemalas ko ye! :P

cik sakdi said...

ah adwa.. dah memang pen tu hilang. aku xleh buat keje ni.haha

budakijaupendek said...

hahahahaha
huihh bahaya betul tu.
gara-gara hilang pen =D

Anif Abdullah| AA said...

nah, amik pen stabilo nih! haha..

syrupmasin said...

itu alasan mintak penampaq :P

muhamad hanif said...

alasan malas buat kerja lah tuu.

Prince Halilintar said...

mak aiii..sampai ke situ sekali dipikirnya...macam2 la cik sakdi ni..

cik sakdi said...

fara.. ape ingt ilang pen leh wat main2 ke ni. hahah

cik sakdi said...

anif. pen pilot le. blanje yg harge rm8 tu. hahaha

cik sakdi said...

salleh,, tampaq sat gi.. terabor gigi. kehkeh




anep.. mane ade aku beralasan.aku wat keje gune laptop la. haha

cik sakdi said...

prince,, kene fikiran jauh ni..kehkeh jgn ilang pen tau

aleen aiden said...

bunuh diri = terjun kb mall.

tidak....

kah3

fazrulnoor said...

besar betul kesanyer yer

bdk johor said...

pehh!! dasat betul lu hilang pen eh. sampai camtu sekali. kalau hilang pemadam..mau lu terjun bangunan agaknya!
hahaha

chemay said...

takpeee.
duit raya banyak kan?
boleh beli pen lagi 1 pencil box
:)

bloghok said...

nak pen..kifkifkif...

cik bulan said...

aku guna bulu ayam je tulis..:[

ILA HonEyBuNNy said...

baiklah...esok nak beli pen baru la....heheheh

alif haris said...

erkkk sadisnya !!

amna said...

kesian pen.. huhuhu :D
punca seglanya kononnya ^^

"jadikan pen sahabat n kekasih anda"

Pia said...

"huhu..sedihkan,bahana hilang pen jer boleh bunuh diri sungguh tragis...akk pun selalu beli pen tp asyik ilang jer..maklum ler ank2 ramai...depa amik pandai pasti tak reti simpan balik.."

iMBobo said...

wow kehebatan sebtang pen hehe.. tp kalau hilang pensel?heee~

Saiazuan said...

xpe, keyboard ada..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...