Sunday, September 11, 2011

Hati Hati di rumah sewa.

HAI HAI.


selamat hari ahad.
selamat gi beraya umah kawan kawan.


benda yang aku nak ceritakan,
dijadikan peringatan.
lebih2 lagi kat awek2
sentiasa kunci pintu umah k.
tingkap kene lock.
beringat sebelum kena.



semalam hanya ada aku dan fatin bersama kucing aku kat rumah sewa.
sedang si fatin mencekik.. dan aku sedang bermain laptop aku..
tetibe kami dikejutkan dengan bunyi ketukan pintu.
aku yg ketika tu tak bersahsiah rupa diri lengkap,
aku suruh fatin bukak pintu sbb takot jiran nak mintak tolong atau ade emergency.



Fatin pon gi bukak pintu belakang.
hanya bukak 5cm.
perbualan mereka x jelas sebab aku sembunyik dalam bilik
dengan tetibe Fatin tutup balik pintu tu dan cabut lari ke arah aku.


Sakdi : Woi. orang tu cakap ape weh?

Fatin : Dia nak nombo telefon.

Sakdi : wakakakakaka untunglah ada peminat!
(gelak sampai terbaring)

Fatin : Dia nak nombo telefon kau la bodo. dia nak ajak kau kahwin.


Sakdi : Eleh kau. mane kau tau dia maksudkan aku?


Fatin : Dia cakap yang ngah main laptop tadi. kau la tu. aku terus tutup pintu!


Ha?? macam mane lelaki tu tau aku main laptop tadi?
bila aku toleh ke arah tingkap dapor,
tetibe lelaki tu slide tingkap tu sikit dari luar dan panggil panggil kitorang.
terbeliak mata kitorang dengan keberanian jantan durjana tu.
Tingkap dapor tu memang rosak.
sejak kitorang baru masuk lagi.
adakah itu bermakna lelaki GS tu pernah skodeng rumah kitorang??
xlame pastu mamat tu berambus.


sekarang kitorang dah selit pinggan kat tingkap tu supaya dia xleh bukak lagi.
kepada awek awek cun diluar sana..
hati hati la ye. 
lelaki ni kalau angin dia datang.. 
lempang lelaju pon xlut dah.


OK Bubye.

19 comments:

adwafarahin said...

perhhh ade peminat bhai!! haha

Azroy Kassim said...

baa~ CAK!!

dh sah2 rumah tu ad kamera tersembunyi.. report polis la beb.. tak pasal2 kne 'tikam' kang..

cik sakdi said...

adwa, aku rase setakat org mcm tu,, bek xpayah. hahaha

cik sakdi said...

roy,, aku rase dia intai je. xade kamera kot, kehkeh ganas gler ade kamera

Wanie said...

bahaya tu, skodeng anak dara org lak..p report polis! :D

muhamad hanif said...

ele,
nak ckap dia hot leteeew.

teha said...

wah2 ! syok laa die.. ade secret admire gitu.. hahhaa !

ArulchelseA said...

angin apa yg tiba2 dtg tu.. kih kih kih.. bgus2 ada peminat ...

amna said...

peminat menyekodeng.. hehehe

Nurnajwa said...

Fulamak aihhhhh, gila la gila la --' Seramnye ishhh. Hahaha, over plak :P

aleen aiden said...

hai awak yg tgh main laptop tu..kah3.scarry gile!

- abdul hadi abdul muti - said...

fuiyoh!! ko ni cun sangat kot. haha

bloghok said...

DIA TAK TAHU RISIKO SKODEN..KIFKIFKIF

budakijaupendek said...

wah bahaya stalker mcm tu.
em bhati-hati ye sakdi.
anyway kmu diganggu sb cun.
biasalah tuuuuuuuuu...haha

mykhalis said...

pengajarannya..di mana jua kita berada..pakaian biar selalu vogue..heh

Prince Halilintar said...

gadis2 dlm rumah tu cun sgt tu..

ape2 pon hati2 dan waspada selalu =)

iMBobo said...

bahaya tu, kena laporkan kpd jwtankuasa penduduk huhu

adan said...

perghh.. aku agak lelaki tu pasang cctv kot dalam rumah sewa tu.. haha

KhaiRin said...

kena hire pak guard ni ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...