Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers

Saturday, September 3, 2011

nak ikot kata siapa??

HAI HAI HOI


selamat hari raye ke 5.
walaupon aku x sakan beraya seperti orang lain,
tapi duit raya aku masyuk.
dengan rakusnya aku membeli 2 keping kasut yang mahal
dengan harapan kasut tu berbakti pada aku.
malangnya kasut tu gigit kaki aku sampai melecet walaupon aku dah gigit dia b4 pakai.
xleh pakai punye petua.ptuih! haha

pergh bise kau tau takkkkkkk!!!


malam ni aku kene bergerak gempur untuk siapkan assignment CASEA
challenges to achieve Asean Community 2015.
boleh tercapai ke?
kalau ikotkan pendapat aku, macam tak je. haha 
dengan demam, aku teman sorang kawan, EZZA mencarik sebijik rumah tadi.
so kerja aku tertangguh lagi..
hoho



aku perlukan pendapat korang.
next week rumah aku ade kenduri cukur jambul
semestinya aku nak balik untuk makan sup kambing dan lain2
tapi bapak aku menghalang aku balik JB minggu depan.
dengan alasan, aku dah nak final exam.


kata hati
 NAK BALIK!!


kata bapak
 AH KAU DOK MELAKE JE. BELAJAR!



tapi kan.. bukan ke masa bersama keluarga lebih penting??
masa tu xleh ditukar ganti kan..









APE PENDAPAT KORANG EK?


p/s: Ezza,, nanti aku belanje ko makan pulak ye kat JB. haha

18 comments:

Azyan said...

family first.final exam tuh pon cm penting gak.
haha,sy hanya budak kecik,tk tau apa2

tia @ Ini Kisah Tia said...

wah , dialog si bapak macam garang je ..

cik sakdi said...

azyan. exam ni menentukan aku grad on time atau extend sem ni.wahahah penting habis.

cik sakdi said...

tia.. xgarang la..cume sedikit memujuk supaya next week jgn sibuk balik.hahah

Aisyah Aina said...

kenduri cukur jambul kau ea? aku nak pergi nak pergi..hahaha

cik sakdi said...

pergh aku ni memang ade jambul aina oi, meh aku leset leset jambul kat ko.wakakaka

amna said...

betul tu!
tapi masa belajar pun penting juga.. sbb ni la satu2nya masa yg xleh nk ulang ^^

cik sakdi said...

susah2 dua dua xpayah wat le. wahahaha

aiman mania said...

meriah sakan tul gambar2 kat ats tuh..waaa...gempak2........kesian...kasut makan tuan..heehee...^^

pendapat aiman,dua2 penting...akak rasa camana?berbelah bagikan??pikiaq..jangan tak pikiaq...

Aisyah Aina said...

eh..aku rasa udin tu comel la..tengok gambar 1st ngan last tu...comel gila..kim salam dia..haha

cik sakdi said...

bab kasut tu memang gram tol, sakit kaki i, hahah biasa la aiman oii ikot kate hati mst nak balik, tp test berlambak2 plak,kene pk 80kali

cik sakdi said...

aina oii, kau pehal tetibe highlight kat udin ha. cube la puji aku tu. kahkah

semutsengal said...

Err,

taknak komenlah =)

hamzah ian said...

wahh.. seronok raya ya.. hehe

ZORA said...

ini susah...emmm kalo ikutkan blik je la...huhuhuhuhu....:)

cik sakdi said...

ah anep, kau memang pemalu habis.kahkah

cik sakdi said...

hamzahian,, memang la, tau leee dia raye rumah tu,.., haha

cik sakdi said...

zora,,nnt la aku pk nak balik ke x.kalu xbalik,,aku enjoy jela kat melaka tengok2 wayang, hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...