Wednesday, September 28, 2011

Wordless Wednesday : Usaha Tangga Kejayaan.




32 comments:

iMBobo said...

aik, die nk rompak jamban?haha

adan said...

hahaha... terima lah haruman wangi dari usahamu itu.. haha

bdk johor said...

aisehmen..!
salah tempat lar mau tunjuk terer.
hahaha

adwafarahin said...

woi! jgn give up! berusaha!

KhaiRin said...

tersalah korek

khairul akmal bin azman said...

ahhha..salah target n korek lak..
2 la kene de strategic planning dulu

Fara E's said...

nasib la , haha

abghani said...

adoi..tk dapet den nk nolong ha!

cik sakdi said...

Bobo,, xla dia nak lari dari penjara tapiiii....... HAHA

Umie Artoqiemie said...

usaha3.. tu diaaa. x perlu guna jentolak haha..

mykhalis said...

sikit lagi nak kena..wahahaha

Prince Halilintar said...

wow..banyak harta yg berharga kat situ..bijak betul strategi die tu..hahaha

ZORA said...

hahaha..:)

ABU said...

hahaha pastu penjara pun bauk taik hahaha

Syuxer said...

dimana ada kemahuan untuk melepaskan diri, tahi pun redah je malah berenang2 mungkin dia sanggup janji dia bebas hehe..usaha dia memang patut dicontohi tapi cara dia wat tuh agak berisiko hehe

budakijaupendek said...

dh penuh tahi tu.
kalau masuk dlm tu, mati lemas.
aiyo, haha

Umi Asura Sanusi said...

eiiuuuhhhh...

YOUsoF said...

Tersalah pilih tangga daa... ;D

wahida said...

ooo, nak lari yer....


salam kenal..terus follow sini

dear, hepi belated beday...beday kita sama la...27 sept...

Ini Kisah Tia said...

lorh .. jamban ??

aidajusoh said...

w/camne pon,tetap usaha..hehee

sekamar rindu said...

salam..

hehehhe..lwak gambar tuuuu.:))

bloghok said...

ni lah org kata korek korek chium...bau taik tangan woooooo..kifkifkif

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

kalau ada usaha yang gigh pasti xkan gagal :)

Saiazuan said...

kita usaha, dan tawakal.. kejayaan tu bonus ;)

Anif Abdullah| AA said...

dia ngah gali lubuk 'emas' tu.. takmau kacau dia.. :P

ShahzCudin said...

erk..!!!
kadang2 kejayaan tu suatu yg pahit..

Heidi Shafiq said...

sadis gila.. hahaha.. :D

dhiera said...

gigih tapi ......

salam perkenalan!

Solihin Zubir said...

hahaha.. mmg fail!

izzah said...

fail..

ade2mama said...

balik umah kne samak dgn pili bomba tu eheheheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...