Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers

Saturday, June 27, 2015

Rainbow Cookies Johor Bahru

Hai Assalamualaikum.

Agak memberangsangkan permintaan Durian Crepe yang aku iklankan kat blog ni.
Tapi take note ye. Durian Crepe tu bukan aku yang buat.
So korang tak leh la request benda yang aku pon tak berapa sure.
Kalau ada special request pon, aku kene bincang ngan kakak ipar aku dlu.


Disebabkan nak raya ni,
Aku nak iklankan Rainbow Cookies pulak.
Tahun lepas je pulangan aku dapat banyak gak la.
Walaupon aku tolong marketingkan je. hehe



Ok sape sape orang JB ke, orang Kulai ke, orang Pontian ke..
Yang nak order rainbow cookies boleh la roger roger ye.
Tempahan dibuka sepanjang tahun.

50 pcs : RM15
100 pcs : RM25

COD sekitar Johor Bahru, Skudai, Tampoi, Tebrau etc minimum order 3 balang
Luar kawasan akan dicas kos penghantaran.

Apa apa hal boleh SMS/Call/Whatsap 013-7497946

Thanks

1 comment:

Dingdang said...

alahai... sedapnya. boleh pos x?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...