Tuesday, March 8, 2011

credit t0 Kak Fano.

HAiii....

minggu ni aku bz mengalahkan menteri pengangkutan
banyak giler assignment nak siapkan
aku tak merungut eh! aku cakap je.
nasib baik lah banyak presentation dah lepas 
cume tinggal satu je assignment yang kitorang tengah buat sekarang ni
aku macam biasa..
akan menggunakan orang disekeliling aku untuk membantu apa yang patut
macam biasa masalah aku adalah
menggunakan Adobe Photoshop.
walaupon aku rajin bukak youtube tengok dia ajar nak guna,
tapi kepale otak aku lincah je lupa ape yang baru aku belajar
tanpa membuang masa aku pon mintak tolong 
bakal kakak ipar aku yang cantik

haha posing bukan main kan?
al maklum lah dia ni seangkatan abang aku juga
dia ade bukak arttalkstudio untuk amik gambar, makeup, wat percetakkan segala
senang kata kalau aku kahwin nanti senang la keje aku
diorang tunang pon siap buat album sendiri
dah xmain la nak cuci gambar
memng cantik, tapi harga pon cantik la.
hehehe


penghargaan kepada kak fano coz sudi meluangkan mase seminit dua untuk buatkan logo KEDAI kitorang
kononnya kitorang nak bukak bisness cafe yang diberi nama 
ESFAA
yang diteraju oleh

E- Eiffah
S- Sakdi
F- Fahtin
A- Aqilah
A- Amira

rangka awal.. eceh

jeng!!! siap!!!!
antara shareholder dan merangkap board of director ESFAA
kitorang ni kalau buat benda berangan2 laju aje
semoge semuanya berjalan dengan lancar
selancar air terjun kota tinggi
semoge dapat markah yang besar
sebesar dan segemuk aku
yeay!!!

oh lupa nak cerita

petang ni bermulalah rutin aku untuk memulakan bawak kereta untuk 
latihan 8 jam tu
aku xsabar nak tunggu kul 4 nanti
harap2 semuanya ok je
xsabar nak ber lesen P pule


cucu ku..
inilah wajah nenek umor 20. haha
p/s: killa, berokband yang ko bagi pinjam ni laju nyah! I LIKE!

10 comments:

NICK IRFAN said...

wah! cantik jgk kakak ipar awk buat tu... menarik photoshop tersebut

sahromnasrudin said...

pandai kakak ipar awak tue posing..ada talent jadi model kot :-)

cik sakdi said...

nick.. amboi pantang nampak awek cun ye!! biase ni! haha

cik sakdi said...

sahrom,, ha memang pon. dia penah masuk magazine lorh, tapi sekali jela, hehe

~ @bel ~ said...

wah!!!!
aku nak jugak kak ipar camtu :)

cik sakdi said...

well abel.. baik dan cantik x kkak ipar aku?? kekekkeh

cemomoi said...

jangan lupa ngorat brader jpj tu nanti mesti lulus punya

cik sakdi said...

kalau dah tua nak ngorat apenye? HAHA

kiwi said...

seronoknye..hehe..t kawen gmbr free...hihi

cik sakdi said...

kiwi.. betul betul.syok je.. haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...